2013. május 11., szombat

Divat, valódi bőr, nemesacél karkötő , 4490Ft! - Jelenlegi ára: 4 490 Ft

                                           Üdvözöllek az oldalamon!
Mielőtt licitálsz, vagy vásárolsz, kérlek, tisztelj meg azzal, hogy elolvasod ezt a pár mondatot.
Ezüst ékszereket, kristály, féldrágakő, tenyésztett gyöngy divatékszereket, és alapanyagokat kínálok nagyon-nagyon jó áron!
Ilyen terméket sokan árulnak itt, az igaz. Miben vagyok más?
- Én nem árulok zsákbamacskát, minden, és legfőképpen: valós! információt megadok a termékről. Amennyiben mégis kérdésed lenne, azt vásárlás előtt tedd fel!
-10 000Ft feletti vásárlásnál én fizetem a postát! /Minden terméket gondosan csomagolva, ajánlott küldeményként küldök. Sima levélként  nem postázok! /
-MINDEN TERMÉKEMRE PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIÁT ADOK! /Abban az esetben, ha nem azt kaptad, amit meghirdettem , ha úgy érzed, csalódtál, mert nem tájékoztattalak kellőképpen, küldd vissza a terméket, és visszafizetem az árát! /
Ne tévesszen meg az alacsony ár! Igyekszünk a legolcsóbb beszállítóktól vásárolni, és kis haszonkulccsal dolgozunk.
Személyes átvételre Budapesten a IX. kerületben, minden héten kedden, 16: 00-17: 30 között van lehetőség.
Az aukció tárgya:
A fotón látható fonott, valódi bőr karkötő, nemesacél gyöngyökkel, és mágneses csattal.
Anyaga: bőr, nemesacél
Mérete: 8mm, 22cm
Színe: fekete
Ne tévesszen meg az alacsony ár, ez ugyan az a karkötő, amit sokkal drágábban is megvehetsz itt a piactéren!
Nem kell heteket várni semmire, a fotók a valós termékekről készültek.
Figyelem! A karkötő nem tartalmaz műanyag gyöngyöt!



Jelenlegi ára: 4 490 Ft

Az aukció vége: 2013-05-16 18:43
. Divat, valódi bőr, nemesacél karkötő , 4490Ft! - Jelenlegi ára: 4 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése