2013. május 4., szombat

BLUEZOO zsiráfos és Egyiptomos póló 2-3év, 98-as - Jelenlegi ára: 1 790 Ft

2db. gyö nyö rű, é lé nk szí nű pó ló, a zsirá fosat a Debenhamsben vettem, a má sikat Egyiptomban, talá n 2x voltak a kisfiamon. Olyanok, mintha vadiú jak lenné nek. Má rkaboltban vá sá rolt termé k. Hibá tlan, szé p á llapotban.
A NAPOKBAN SOK NAGYON SZÉ P, HIBÁ TLAN RUCIT TESZEK FEL! MIND A KISFIAM KINŐTT RUHÁ I, VAN, AMIT MÁ RKABOLTBAN VETTEM, VAN, AMIT ANGLIÁ BÓ L HOZTAM VAGY RENDELTEM. MINDEGYIK MINŐSÉ GI, SZÉ P CUCC, SOK NEXT, H&M, C&A, GEORGE, M&S, GAP.
Kikiá ltá si á r alatt nem adok el semmit, licitet nem tö rlö k! Ké rlek, ennek tudatá ban licitá lj! Ahol nem adtam meg fix á rat, ott nem is szeretné k! Megé rté sedet kö szö nö m!


Jelenlegi ára: 1 790 Ft

Az aukció vége: 2013-05-15 12:58
. BLUEZOO zsiráfos és Egyiptomos póló 2-3év, 98-as - Jelenlegi ára: 1 790 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése