2013. május 15., szerda

Lapos Szilikon KarÓra NŐI Geneva Olcsó Gyönyörű - Jelenlegi ára: 799 Ft

Lapos Szilikon KarÓra NŐI Geneva Olcsó Gyönyörű
8 szín
 Szíj hossza kb (cm):  245 cm
Szállítási és garanciális feltételek:
A termék nem ajánlott külföldi küldeményként érkezik rak szám nélkül.
Fizetési feltételek:
A szállítási idő 10-20 munkanap mi extrémebb esetekben akár 25 munkanapra is nyulhat a posta telítettségétől függően. Külföldi NEM RAK számos küldeményként feladva
Csak előre utalással, utánvét nincs,
Visszajelzések: Korrekt eladó. Elégedett voltam mindennel szép árut kaptam. Sok ++++++++++++++++++!!!!
Korrekt, megbízható eladó. Ajánlom mindenkinek
Pontos, megbízható eladó. Bár külföldről rendelte a terméket, tehát hosszabb volt a kézbesítési idő, még így is elég gyorsan kézhez kaptam a terméket. A csomagolással volt problémám (Tesco-s zacskóban, ragasztószalaggal körbetekerve kaptam meg). Ettől eltekintve mindenkinek ajánlom, akinek nem okoz problémát, hogy kicsit többet kell várnia a termékre. : ) A termékekkel teljesen elégedett vagyok. Az kapott információk is korrektek. Köszi


Jelenlegi ára: 799 Ft

Az aukció vége: 2013-05-17 18:26
. Lapos Szilikon KarÓra NŐI Geneva Olcsó Gyönyörű - Jelenlegi ára: 799 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése